Je service implementatie maakt het verschil. Haal tijdig je targets, vermijd struikelstenen en veranker veranderingen in je bedrijf. Ik ondersteun je graag.
Targets, timing en coaching
Na mijn service advies kan je autonoom beslissen over je service strategie. De volgende stap: heldere targets en timing om die strategie te realiseren. En coaching van je managers tijdens de transitie.
Wil je een duwtje in de rug bij je service implementatie? Ik ondersteun je graag.
Service implementatie in 4 stappen
- Duidelijke targets en prioriteiten: wat doen we eerst?
- Opvolgingsplan met timing: wie doet wat, wanneer?
- Monitoring van de vooruitgang en timing (optioneel)
- Coaching van je managers tot resultaat (optioneel)
De resultaten:
- Je behaalt je targets op tijd door de strikte opvolging en snelle bijsturing.
- Managers krijgen tools voor een succesvolle service implementatie.
- Je verankert veranderingen in je organisatie voor een duurzaam effect.
Dirk bracht tijdens een nulmeting heel wat verbeteringspunten voor onze service in kaart. Daarna stelde hij een actieplan op dat wij nu implementeren. Met zijn ervaring, deskundigheid en enthousiasme is Dirk zeker een aanrader om de strategie van je service vast te leggen! — Windy Moerman, Callens & EMK
Hierop mag je rekenen
- Vermijd valkuilen. Service medewerkers zijn vaak onderweg en moeilijk te controleren. Ik geef managers communicatietips en toon waarop ze moeten letten.
- Krijg hands-on begeleiding. Vanuit mijn ervaring in verkoop, operations en finance begeleid ik vlot diverse managers en sla ik bruggen binnen je management.
- Vind snel oplossingen. IT-tools, logistieke oplossingen of meetinstrumenten nodig? Ik zorg dat je snel kan schakelen met oplossingen die voor je werken.
gesprek over je service.