Met service bind je klanten en stijgt je omzet duurzaam. Zet de eerste stap met een grondige service analyse van je bedrijf, markt en concurrenten.
Service geeft je toekomst
Als manager kijk je vooruit. Je ziet marktevoluties die je aanbod en concurrentiepositie kunnen bedreigen. Business as usual is geen optie. Met service bind je klanten en stijgt je omzet duurzaam. Maar hoe begin je eraan? En wie schakel je in?
Je management beheert de dagelijkse business, dit is niet hun prioriteit. Enkel een service expert garandeert je het helikopterzicht dat je nodig hebt.
Service analyse in 2 stappen
Ik maak een grondige gap-analyse van je service en de trends in je markt en bij je concurrenten:
- Intern: brainstorm, SWOT-analyse, analyse van je dashboard en contracten
- Extern: marktonderzoek en concurrentieanalyse
Het resultaat? Een verslag dat toont welke service je nu biedt en kansen en bedreigingen blootlegt. De basis voor gericht advies en een krachtig instrument voor je servicetraject!
In slechts 5 sessies kreeg ik van Dirk een uitstekend beeld van wat goed loopt en wat er voor verbetering vatbaar is. Wij kunnen o.a. heel wat uitsparen door activiteiten te automatiseren. Dirk heeft me zelf geïntroduceerd bij aanbieders van deze automatisatieprogramma’s. — Andy Carlier, Renson Ventilation
Hierop mag je rekenen
- Service die je duurzame voorsprong geeft. Door mijn ervaring in diverse sectoren kijk ik verder dan het typische serviceaanbod.
- Een bewezen totaalaanpak. Mijn service analyse is academisch onderbouwd (Universiteit Gent) en bewees zijn succes bij tal van KMO’s.
gesprek over je service.