Power Service
Service wordt meer en meer een differentiator. Op websites en in publiciteit komt steeds de meerwaarde van een krachtige Service terug. Ook voor bedrijven die hoofdzakelijk producten verkopen.
De Service die een bedrijf kan bieden hangt echter in grote mate van de mensen af. Daarom moeten de mensen in uw bedrijf overtuigd zijn van de competenties en de resultaten van uw bedrijf. Betrek uw mensen in het opstellen van de interne KPI’s en geef hen regelmatig de resultaten weer. Engageer hen in het opstellen van de streefcijfers en laat hen kritisch zijn in de feedback. Coach de feedbackronde zodat het ook een teammoment wordt.
Marketing
Marketing geeft dikwijls de intentie van een bedrijf weer om “de beste te zijn”. Ook zo in Service.De beste marketing brengt de doelgroep in contact met de concrete realisaties van uw bedrijf. Gebruik daarom uw performantiemetingen in de communicatie met uw doelgroep.
Stel contracten op waarin de performantie van uw bedrijf naast de resultaten voor die bepaalde klant worden gezet. Werk samen met de klant aan een actieplan om beter en transparanter samen te werken.